تیم حرفه‌ای آرت اپلای، با آماده‌سازی پرونده و اقدام برای مهاجرت تحصیلی متقاضی عزیز، موفق به اخذ پذیرش در مقطع ارشد رشته نقاشی همراه با بورس تحصیلی از دانشگاه تگزاس تک آمریکا شد. میزان بورس دریافتی متقاضی، 30180 دلار آمریکا در سال است.

در ادامه نگاهی به رزومه این متقاضی عزیز می‌پردازیم: ایشان برای ارشد مجدد اقدام کردند و تحصیلات کارشناسی ایشان نیز مرتبط بود. وی با معدل 18.22 از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شدند و حدود 13 سال گپ تحصیلی داشتند. نمره زبان متقاضی 6.5 آیلتس بود. وی هم‌چنین در چندین نمایشگاه هنری انفرادی و گروهی شرکت کرده است و عضو انجمن نقاشان ایران نیز می‌باشد. سطح نمونه آثار متقاضی توسط کارشناسان حرفه‌ای تیم آرت اپلای خوب ارزیابی شده است.

Texas-Tech2

جزئیات بورس مورد نظر بدین شرح است: معافیت از پرداخت شهریه به صورت کامل (به ارزش دلار آمریکا)، و هم‌چنین دریافت دلار آمریکا بورس تحصیلی به منظور پوشش هزینه‌های زندگی می‌باشد.

Texas-Tech1

شما هم می‌توانید کار مهاجرت تحصیلی خود را به تیم آرت اپلای بسپارید! دریافت مشاوره‌ی دقیق و حرفه‌ای، آماده‌سازی مدارک مهم اپلای از جمله رزومه، انگیزه‌نامه، پورتفولیو و غیره، مکاتبات، اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی، خدماتی است که ما در آرت اپلای ارائه می‌دهیم.

مقطع

ارشد

تاریخ

فروردین ۱۴۰1

خدمات

پذیرش و بورس