تیم حرفه‌ای آرت اپلای، با آماده‌سازی پرونده و اقدام برای مهاجرت تحصیلی متقاضی عزیز، موفق به اخذ پذیرش در مقطع ارشد رشته طراحی و نقاشی همراه با بورس تحصیلی از دانشگاه سینسیناتی آمریکا شد. میزان بورس دریافتی متقاضی، 18691 دلار آمریکا در سال است.

در ادامه نگاهی به رزومه این متقاضی عزیز می‌پردازیم: ایشان برای ارشد مجدد اقدام کردند و تحصیلات کارشناسی ایشان نیز مرتبط بود. وی با معدل 18.22 از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شدند و حدود 13 سال گپ تحصیلی داشتند. نمره زبان متقاضی 6.5 آیلتس بود.

University-of-Cincinnati-1

جزئیات بورس مورد نظر بدین شرح است: معافیت از پرداخت نیمی از شهریه (به ارزش 13137 دلار آمریکا)، و هم‌چنین دریافت 5554 دلار آمریکا بورس تحصیلی به منظور پوشش هزینه‌های زندگی می‌باشد. وی در صورت عملکرد خوب در دانشگاه امکان دریافت فاند کامل در سال‌ بعدی را نیز خواهد داشت.

University-of-Cincinnati-2

شما هم می‌توانید کار مهاجرت تحصیلی خود را به تیم آرت اپلای بسپارید! دریافت مشاوره‌ی دقیق و حرفه‌ای، آماده‌سازی مدارک مهم اپلای از جمله رزومه، انگیزه‌نامه، پورتفولیو و غیره، مکاتبات، اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی، خدماتی است که ما در آرت اپلای ارائه می‌دهیم.

مقطع

ارشد

تاریخ

فروردین ۱۴۰1

خدمات

پذیرش و بورس